روز عجیبی بود؛ آسمان رنگ خون به خود گرفته بود و از زیر سنگ‌ها خون فوران می‌زد. باد آرامش نداشت و دریاها نگران و سرگردان بود. زمین لرزش بی‌سابقه‌ای داشت و زمان متوقف شده بود.جن و ملک بر سر و صورت می‌زدند و آه و واویلا سر داده بودند.صدای شیون و ناله از هر گوشه بلند بود و دو خورشید پدیدار شده بود.آری،آن روز عاشورا بود!السلام_علیک_یا_اباعبدالله_الحسین علیه السلام
با نوحه خوانی افغانستانی آقای ابراهیم رضایی خدا یا به‌حق حضرت اباعبدالله الحسین و به‌حق علمدار کربلا و به‌حق قهرمان کربلا و به‌حق همه شهیدان دشت نینوا جهان را از شر آفات و یزیدیان محفوظ بدار.
رادیوآرا؛ آوای اندیشه و هنر

لینک کوتاه: https://radioara.af/?p=3303
Picture of مرجان حیدری
مرجان حیدری
«مرجان حیدری» مدیریت رسانه اینترنتی رادیوآرا متولد ۱۳۷۴ خورشیدی در تهران دانشجوی رشته خبرنگاری مجری تلویزیون و استیج، نطاق(گوینده) فارسی دری و ایرانی «مرجان حیدری» فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۴ در عرصه آواز و دکلمه خوانی آغاز کرد. در همان سال اولین کانال تلگرامی دکلمه های دری با عنوان «افغان دکلماتور» را با جمعی از علاقمندان به این عرصه ایجاد کرده و به فعالیت پرداخت. بانو‌ حیدری در اوایل سال ۱۳۹۵ خورشیدی دوره آموزشی فن بیان و اجرا را تحت نظر استاد «ارشاد احراری» گذراند. وی در همان زمان آموزش فن بیان و اجرا برای اجراهای مختلفی دعوت شد و در زمینه گویندگی و اجرا تجربیاتی را کسب نمود. «مرجان حیدری» در سال ۱۳۹۶ با موفق شدن در تست مجری گری و گویندگی شبکه آی‌فیلم توانست فعالیت خود را به عنوان گرداننده و نطاق در آی‌فیلم ۲؛اولین کانال تلویزیونی دری زبان متعلق به سازمان صدا و‌ سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز کند. سوابق اجرای تلویزیونی و صحنه: _مجری برنامه «پنجره آی فیلم» در شبکه آی‌فیلم۲ از سال ۱۳۹۶ _مجری مراسم افتتاحیه شبکه آی فیلم ۲ با حضور ریاست رسانه ملی ایران و مدیران شبکه های برون مرزی صدا و سیما _مجری اولین همایش کارآفرینان مهاجر افغانستانی در تهران _مجری جشنواره «افغانستان؛آینده باستان» در دانشگاه بین المللی قزوین _مجری اولین مراسم «یلدای همزبانی» در تهران _مجری همایش بین المللی فجر بادران در مازندران سوابق گویندگی(فارسی دری و ایرانی): گوینده شبکه آی‌فیلم۲ گویندگی تیزر های موشن گرافیک گویندگی تیزر های تبلیغاتی داخلی و برون مرزی گفتنی است که بانو‌ حیدری عضو هیئت اجرایی برگزاری اولین مسابقه صداپیشگان تهران به مناسبت روز صدا در تهران بوده است. وی همچنان در بخش مقدماتی این جشنواره بعنوان دا‌ور نیز حضور داشته است. «مرجان حیدری» اکنون نیز مدیریت رسانه اینترنتی «رادیوآرا» را برعهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *